گزارش نظر

سلام بنده ۴ ماه پیش لغو خرید از فروشگاه **** بابت خرید کت و شلوار برام ارسال کردن به نمایندگی تهران ،اما متاسفانه هنوز لغو نشده و تا الان ۴ ماه هست که از حسابم کسر میشود
لطفا منو راهنمایی کنید که چکار کنم به کدوم ارگان یا نمایندگی مراجعه و پیگیری کنم
این هم شمارمه ****

پاسخ :
با سلام ؛ از طریق شماره پشتیبانی مندرج در پشت کارت حکمت می تونید درخواستتون رو مطرح کنید.پیشنهاد می کنم قبل از آن مشکل پیش آمده را با فروشگاه مربوطه در میان بگذارید.در برخی موارد اختلال دستگاه کارت خوان در کسر مبالع بدون چاپ رسید و یا تاخیر در نوبت رسیدگی فرم های لغو و اصلاح در این فرایند تاثیرگزار هستند.که بعضاً چند ماه اقساط از حساب کسر می گردد اما پس از پایان فرایند لغو ، مبالغ کسر شده به صورت یکجا به حساب خریدار باز می گردد.