مقایسه ی 3 مدل گوشی Samsung S10e * S10 * S10 plus

مدیران انجمن: tara، zandi، tina72، fatemeh

ارسال پست
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

مقایسه ی 3 مدل گوشی Samsung S10e * S10 * S10 plus

پست توسط fatemeh »

S10 5G 
سامسونگ نسخه‌ی جدید پرچمدارهای سریخود را امسال نه با یک و یا دو، بلکه با سه ورژن مختلف با نام‌های گلکسی    S10 , S10 PLUS  و  S10 eروانه‌ی بازار کرد. اگر شما هنوز هم میان انتخاب یکی از این سه گزینه‌ی جذاب گیرکرده‌اید شاید ادامه‌ی مطلب بتواند برای شما مفید واقع شود.
اول از همه بیایید برروی اطلاعات مشخص مروری کنیم . گلکسی S10 e  ارزان‌ترین عضو این خانواده‌ است که در بازار ایران قیمتی حدود ده میلیون تومان دارد. این در حالی است که ورژن‌های گرانتر این خانواده یعنی گلکسی S10  و S10 plus  در بازار ایران به ترتیب با قیمتی حدود سیزده و پانزده میلیون تومان به فروش می‌رسند.
قطعا اگر شما قادر به پرداخت بیشتر از ده میلیون تومان برای خرید گوشی هوشمند خود نیستید گلکسی S10 e بهترین گزینه در میان گوشی‌های هوشنمد 2019 است اما اگر توانایی خرید گوشی گران‌تری را دارید بیایید با هم یک نگاه عمیق به تفاوت‌های این سه گوشی هوشمند جذاب بیندازیم تا ببینیم کدام یک برای شما مناسب‌تر است
Samsung-Galaxy-S10-5G-new.jpg
[/font].[/font][/size]
 
 
 
سامسونگ گلکسی S10 e
در همان نگاه اول متوجه‌ منحصر به فرد بودن ظاهر این گوشی نسبت به دو برادر گران‌تر خود می‌شوید چرا که گلکسی S10 e لبه-های خمیده ندارد. برخی ممکن است بگویند این گوشی برای آنها از ظاهر یک گوشی پرچمدار بهره‌مند نیست اما عده‌ای از طرفداران سامسونگ ، مدتی است که خواستار یک گوشی پرچمدار بدون لبه‌های خمیده بوده‌اند. این دلیلی بزرگ است که آنها حتی S10 e را به S10 Plus ترجیح دهند و قطعا این افراد از این گوشی استقبال خواهند کرد. شاید از خودتان بپرسید چرا آنها گوشی بدون لبه‌های خمیده را ترجیح می‌دهند. خوب گوشی‌های با صفحه ی نمایش تخت خوشدست‌تر هستند و راحت‌تر در دست جا می‌گیرند و همچنین نیازی به محافظ صفحه‌ی خاص ندارند و اگر کناره های گوشی ضربه بخورد آسیبی به صفحه نمایش نمی-رسد.
نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که S10 e به عنوان کوچکترین عضو خانواده‌ی کهکشانی‌های جدید سامسونگ شناخته می‌شود. البته سایز صفحه نمایش 8/5 اینچی روی کاغذ بزرگ بنظر می‌رسد. اما با نسبت ابعاد 19:9 و حاشیه‌ی بسیار نازک در اطراف ، ما با یک گوشی خوش‌دست ، سبک و قابل استفاده با یک دست طرف هستیم که بازار خود را بر روی افرادی که خواستار گوشی موبایل فشرده و قدرتمند هستند متمرکز کرده است.
کوچکترین عضو جدید خانواده‌ی سری S از قابلیت اثر انگشت در صفحه نمایش بهره‌ مند نیست که این اتفاق را میتوان به دید منفی یا مثبت نگاه کرد.
در بخش منفی ما با یک قسمت خواندن اثر انگشت بر روی صفحه نمایش روبرو نیستیم که این چیز بدی نیست اما سنسور اثر انگشت در بالای گوشی در قسمت فریم راست قرار گرفته است که اگر مقداری پایین‌تر قرار می‌گرفت مناسب‌تر بود.
در بخش مثبت ماجرا کسانی که این گوشی را برای خرید انتخاب کنند دیگر نیازی به نگرانی برای کار کردن اثر انگشت خود با محافظ صفحه‌ها ندارند.
Samsung S10e-1.jpg
 
 
 
 
 
 حالا بیایید اندکی به نکات منفی این گوشی نسبت به دو نسخه‌ی گران‌تر خود بپردازیم. دوربین این گوشی از قابلیت زوم اپتیکال و عکس‌های تله بهره نمی‌برد و عکس‌های پرتره وضعیت مطلوبی ندارند. در بخش جلو ، این گوشی با یک دوربین سلفی 10 مگا پیکسلی عرضه می‌شود و به همین دلیل قابلیت‌های عکاسی بو که و افکت‌های ای آر به گل کسی S10 Plus محدود می‌شوند. همچنین در بخش طراحی، این گوشی مقداری پایین‌تر از برادران خود قرار می‌گیرد. چرا که حاشیه‌ها دور تا دور صفحه نمایش قرار گرفته‌اند و مقداری حاشیه‌های بالا و پایین بیشتر است. اما این حاشیه‌ها به شما کمک می‌کنند تا گوشی را بهتر در دست بگیرید و مشکلات کاربران S10 و S10 plus را نداشته باشید.
 
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

Re: مقایسه ی 3 مدل گوشی Samsung S10e * S10 * S10 plus

پست توسط fatemeh »

در مجموع اگر قیمت از اولویت های اصلی شما است و یا اگر یک گوشی اندروید فشرده و در عین حال قدرتمند می‌خواهید یا منتظر یک گوشی پرچمدار سامسونگ با صفحه نمایش تخت بوده‌اید و به نبود عکس پرتره و عکس بوکه برای سلفی اهمیتی نمی‌دید قطعا گلکسی S10 e گزینه‌ خوبی است که می‌توانید در نظر داشته باشید.

Samsung S10-10.jpg

نکات مثبت:
• پرچمدار قدرتمند فشرده
• صفحه نمایش تخت
• پشتیبانی از تمام محافظ صفحه‌ها
• مقرون به صرفه ترین گلکسی S10
نکات منفی:
• ممکن است برای کاربران حرفه ای اندکی کوچک باشد
• صفحه نمایش تخت
• نبود سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش
• نبود عکاسی تله

سامسونگ گلکسی S10
گلکسی S10 در واقع یکی از بهترین‌ها در دنیاست. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 1/6 اینچی با لبه‌های خمیده است برای کسانی که طراحی چند ساله‌ی پرچمداران سامسونگ را می‌پسندند بسیار مناسب است. با وجود سایز بزرگ نمایشگر اما این گوشی همچنان سبک و باریک است هر چند همیشه کار کردن با آن با یک دست راحت نیست اما شما هیچوقت از بزرگی سایز صفحه نمایش ایراد نخواهید گرفت.
این نسخه با یک دوربین سه گانه در پشت عرضه می‌شود که از قابلیت عکس های تله پشتیبانی می‌کند و عکس های پرتره دقیق تری می‌گیرد. در جلو اما باز هم سامسونگ تنها یک دوربین سلفی در نظر گرفته که به همین دلیل شاید عکس‌های پرتره‌ی آن به دقت گلکسی S10 plus نباشد.
اگر گلکسی S10 را با برادر بزرگتر خود مقایسه کنیم تفاوت زیادی مشاهده نخواهید کرد. تنها تفاوت بزرگی که کاربران را به سمت S10 Plus می‌کشاند سایز باتری بزرگ تر است. در واقع باتری گلکسی S10 برابر با 3400 میلی آمپر می‌باشد که قابل قبول است اما در برابر باتری 4100 میلی آمپری S10 Plus شاید کوچک به نظر برسد. همچنین کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند S10 Plus را باید در نظر بگیرند که در ادامه به این گوشی خواهیم پرداخت.
نکات مثبت:
• صفحه نمایش با لبه‌های خمیده با بدنه ای تقریبا جمع و جور
• قابلیت عکس تله
نکات منفی:
• سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ممکن است با برخی محافظ‌های صفحه نمایش ناسازگار باشد.


گلکسی S10 Plus
این شما و این هم گلکسی S10 Plus ، بزرگترین و قدرتمند‌ترین مدل در میان سه پرچمدار امسال سامسونگ ، البته اگرگلکسی S10 5G و گلکسی فولد را در نظر نگیریم.
با وجود بزرگی صفحه نمایش ، S10 Plus همچنان سبک است و زمانی که شما آنرا در دست می‌گیرید احساس راحتی دارید. اما به دلیل صفحه نمایش 4/6 اینچی شما تنها با دو دست قادر به کار کردن با این گوشی هستید. هر کسی که به دنبال یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ است از این موضوع کاملا آگاه است.
Samsung S10-1.jpg
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

Re: مقایسه ی 3 مدل گوشی Samsung S10e * S10 * S10 plus

پست توسط fatemeh »

 
این گوشی از یک باتری بزرگ بهره می‌برد. جمله ای معروفی وجود دارد که می‌گوید بهترین نوع گوشی ها بهترین باتری ها را دارند که قطعا این سخن سنجیده است. اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که زمان زیادی را با گوشی خود صرف می‌کنید ، S10 Plus گزینه‌ی مناسب شما است.
Samsung S10 plus-1.jpg

نکات مثبت
  • خوشدست بودن با وجود صفحه نمایش بزرگ
  • باتری بزرگ
  • پک دوربین کامل دوربین سه‌گانه در پشت و دوربین دوگانه در جلو
نکات منفی
  • سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش با برخی از محافظ صفحه ها کار نمی‌کند
  • قیمت زیاد محصول
  • از دوربین دوم سلفی به خوبی استفاده نشده است
 
  آیا S10 5G  ارزش صبر کردن را دارد ؟
سامسونگ امسال علاوه بر معرفی سه عضو اصلی خانواده ی S10  نسخه‌ی دیگری به نام S10 5G  معرفی کرد. این گوشی صفحه نمایشی با سایز 7/6 اینچ دارد که حتی از S10 Plus  هم بزرگتر است. به علاوه این گوشی قادر به ساپورت مودم های 5است که در آینده عرضه می‌شوند و با باتری 4500 میلی آمپری یک محصول فوق العاده ارزشمند به حساب می آید.
با این وجود، دلایلی هم وجود دارد که بشود S10 Plus  را ترجیح داد. اول از همه شما در هر منطقه ای قادر به استفاده از تکنولوژی 5نیستید. دوم اینکه تکنولوژی 5باتری زیادی را مصرف می‌کند که با توجه به این موضوع، حتی باتری 4500 میلی آمپری هم آنقدرها تحسین برانگیز نیست. مورد سوم این است که اگر در منطقه‌ی تحت پوشش 5نیستید شما پانصد دلار بیشتر برای تکنولوژی‌ای پرداخت کرده‌اید که برای شما غیر فعال است. البته اگر شبکه‌ی اینترنت همراه خود را بر روی 4بگذارید می‌توانید از عمر باتری بیشتری استفاده کنید اما آیا چند ساعت عمر باتری بیشتر ارزش پرداخت پانصد دلار پول بیشتر را دارد؟
Samsung S10 plus-2.jpg
نکات مثبت :
  • صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی
  • باتری بزرگ 4500 میلی آمپری
  • پشتیبانی از 5G
  • تجربه‌ی بهتر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با سنسور TOF
نکات منفی :
  • قیمت بسیار زیاد محصول
  • مناطق زیادی از 5G پشتیبانی نمی‌کنند
  • مقداری بزرگ است
 
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

Re: مقایسه ی 3 مدل گوشی Samsung S10e * S10 * S10 plus

پست توسط fatemeh »

samsung-galaxy-s10-S10plus-S10e.jpg
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
ارسال پست

بازگشت به “سامسونگ”