گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 plus

مدیران انجمن: tara، zandi، tina72، fatemeh

ارسال پست
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 plus

پست توسط fatemeh »

A6+


Samsung-Galaxy-A6-Plus-Review-4.jpg

اولین تفاوت و ویژگی قابل توجه این میان رده در مقایسه با A6، رزولوشن بالای 1080p این گوشی می باشد درحالی که رزولوشن گوشی A6 برابر با 720p بود. +A6 یکی دیگر از گوشی های میان رده سامسونگ با رزولوشن 1080p و نسبت ابعادی 18.5:9 می باشد. به کار گرفته شدن پنل Super AMOLED و همچنین حاشیه های کم صفحه نمایش، از دیگر ویژگی های +A6 در مقایسه با گوشی Samsung Galaxy A6 می باشد.همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسل نیز در قسمت پشت گوشی، به عنوان دوربین دوم و در کنار دوربین 16 مگاپیکسل، برای A6+ در نظر گرفته شده است. دوربینی که در ثبت تصاویر بلوره ای به کار گرفته می شود. در کنار این ارتقا در بخش دوربین گوشی، برای دوربین سلفی +A6 نیز یک دوربین 24 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است در حالی که دوربین سلفی A6 یک دوربین 16 مگاپیکسل بود.
استفاده از صفحه نمایشی بزرگ، نیاز به یک باتری قدرتمند را به وجود می آورد. +A6 نیز به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت مجهز می باشد که به نظر کافی می رسد. اما علاوه بر مجهز بودن به یک باتری قدرتمند، در نظر گرفته شدن چیپست اسنپ دراگون 450 که از فناوری ساخت 14 نانومتری نیز بهره می برد، در عملکرد بهتر باتری گوشی موثر می باشد.
+A6 نکات مثبت دیگری نیز دارد. بهره مندی از شیار اختصاصی برای کارت حافظه جانبی، سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی و جک صوتی 3.5 میلی متری از دیگر ویژگی های این میان رده کارآمد محسوب می شوند.
طراحی:
+A6 را از نظر ابعادی می توان نسخه ای بزرگتر از A6 که مجهز به دوربینی دوگانه بوده و از صفحه نمایشی با گوشه های گرد نیز بهره می برد، یا نسخه ای دیگر از گوشی +A8 که مجددا از یک دوربین اصل دوگانه بهره برده اما بدنه ای فلزی دارد، در نظر گرفت. در نتیجه +A6 را می توان یک طراحی جدید از جانب طراحان سامسونگ در نظر گرفت.
در قسمت بالای صفحه نمایش +A6 و در مقایسه با گوشی +A8، یک مورد حذف شده است و آن دوربین سلفی دوم +A8 می باشد. اما این موضوع چقدر مهم است؟ دوربین سلفی +A6 یک دوربین قدرتمند 24 مگاپیکسل می باشد که عملکرد و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد در حالی که دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسل تشکیل دهنده دوربین دوگانه گوشی +A8 نیز در کنار یکدیگر 24 مگاپیکسل می باشند. البته که تفاوت هایی وجود دارد و این تفاوت ها ناشی از عملکرد متفاوت دوربین های دوگانه می باشد که کیفیت بهتر و بالاتری را با خود به همراه دارند. اما در مجموع و با توجه به کیفیت خوب و قابل قبول تصاویر سلفی ثبت شده با دوربین سلفی +A6، دوگانه نبودن دوربین سلفی این گوشی، مشکل بسیار بزرگی محسوب نشده و انتقادی نیز از این جهت به سامسونگ وارد نمی باشد.
Samsung-Galaxy-A6-Plus-Review-7.jpg

اما بر خلاف گوشی های A8، گوشی های A6 و +A6 به جای دوربین دوم و در قسمت بالای صفحه نمایش خود از یک فلاش بهره می برند. البته هر چند کیفیت تصاویر ثبت شده در شرایط نوری ضعیف و با وجود فلاش در بالای صفحه نمایش گوشی بسیار عالی و قابل توجه نمی باشد، اما در برخی موارد، در نظر گرفته شدن فلاش برای دوربین سلفی گوشی، امری کاربردی و کاربر پسند محسوب می شود. قسمت پایین صفحه نمایش نیز کاملا خالی می باشد.
صفحه نمایش:
صفحه نمایش هایی با کیفیت خوب و کاربر پسند در گوشی های میان رده نیز می توانند حضور داشته باشند. یکی از مواردی که گوشی +A6 در آن بیشتر شبیه به گوشی های سری A و نه سری J می باشد، صفحه نمایش با کیفیت آن محسب می شود. یک صفحه نمایش 6.0 اینچ و زیبای Super AMOLED. نسبت ابعادی این صفحه نمایش همان نسبت ابعادی مورد علاقه سامسونگ یعنی 18.5:9 می باشد. رزولوشن صفحه نمایش +A6 برابر با 1080×2220 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 411 پیکسل بر اینچ می باشد. لبه های صفحه نمایش نیز که به صورت گرد طراحی شده اند، همان طور که به آن اشاره نیز شد باعث زیباتر شدن گوشی همراه شده و همچنین بدون notch بودن صفحه نمایش، نکته کاربر پسند دیگر مربوط به گوشی +A6 می باشد.
باتری:
نسخه Plus از هر گوشی همراهی به معنای مشخصات سخت افزاری بهتر و بعضا قابلیت های بیشتر در مقایسه با نسخه ساده آن می باشد. یکی از مشخصه هایی که در نسخه Plus و به واسطه صفحه نمایش بزرگتر این نسخه باید با ارتقا همراه باشد، باتری گوشی می باشد. +A6 نیز با توجه به موارد گفته شده، از 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتر باتری در مقایسه با باتری A6 بهره برده و در واقع به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز می باشد.
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

Re: گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 plus

پست توسط fatemeh »


سامسونگ ای6 پلاس.jpg


مشخصات فنی
نمایشگر
نوع       Super AMOLED لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
سایز      6.0 اینچ (~75.3% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن            1080 در 2220 پیکسل, 18.5:9 (~411 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
بدنه
ابعاد      160.2 در 75.7 در 7.9 میلی‌متر
وزن       -
سیستم‌عامل      اندروید 8.0 (اوریو)
تراشه    Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
پردازنده مرکزی  8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکی            Adreno 506
حافظه
درگاه حافظه      میکرو اس‌دی, تا 256 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی     64 گیگابایت, 4 گیگابایت رم یا 32 گیگابایت, 3 گیگابایت رم
دوربین
اصلی     دوگانه : 16 مگاپیکسل (f/1.7) و 5 مگاپیکسل (f/1.9), فوکوس خودکار با تشخیص فاز, فلش LED
قابلیت‌ها برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, پاناروما, HDR

Samsung-Galaxy-A6-Plus-Review-10.jpg

ویدیو     1080p@30fps
سلفی    24 مگاپیکسل (f/1.9), فلش LED
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری        بله
- لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی
- Dolby Atmos sound (فقط در هدفون)
باتری
باتری     باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
fatemeh
پست: 0
تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷, ۱۰:۳۷ ق.ظ
تماس:

Re: گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 plus

پست توسط fatemeh »

Samsung galaxy A6 plus.jpg
شما در انجمن پاد عضو نیستید. جهت مشاهده تصاویر و دسترسی به پیوست ها ثبت نام نمایید.
paad.ir
ارسال پست

بازگشت به “سامسونگ”