صفحه 1 از 1
شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
ارسال شده: یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷, ۱۲:۲۲ ب.ظ
توسط tina72
نحوه ی درخواست کالا چگونه است ؟ و جهت خرید اقساطی در طرح اتماء ویژه فرهنگیان چه مدارکی لازم است ؟
Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
ارسال شده: یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷, ۱۲:۴۱ ب.ظ
توسط سینا یوسفی
طرح اتماء ویژه فرهنگیان محترم (شاغل و بازنشسته) می باشد.
در این طرح مدارک ضمانتی مانند چک و سفته اخذ نمی گردد و فرهنگیان محترم می توانند با در دست داشتن اصل فیش حقوقی تا سقف 5 میلیون تومان در اقساط 6 الی 24 ماه کالا و خدمات دریافت نمایند.(آخرین تغییرات سال 98 در پست بعد)
Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
ارسال شده: پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸, ۱۰:۵۴ ق.ظ
توسط سینا یوسفی
شرایط خرید اقساطی اتما ویژه فرهنگیان
- بدون پیش پرداخت
- اقساط 6 ، 12 ، 18 ، 24 ماه
- سود ماهیانه 1/5 درصد
سقف خرید :
- بدون ضامن 7 میلیون تومان
- با ضامن 20 میلیون تومان
مدارک مورد نیاز تا سقف 7 میلیون تومان :
- آخرین فیش حقوقی
- حکم کارگزینی سال جاری
- تصویر کارت ملی
- تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی
- تصویر کارت بانکی حقوقی
- ارسال وکالتنامه
مدارک مورد نیاز تا سقف 20 میلیون تومان :
- آخرین فیش حقوقی (ضامن و خریدار)
- حکم کارگزینی سال جاری (ضامن و خریدار
- )
- تصویر کارت ملی (ضامن و خریدار)
- تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی (ضامن و خریدار)
- تصویر کارت بانکی حقوقی (ضامن و خریدار)
- ارسال وکالتنامه (ضامن و خریدار)
تبصره 1 :
تراکنش 1100 ریالی جهت تایید عدم انسداد حساب حقوقی است.این تراکنش برای مشتریان حضوری به وسیله دستگاه کارت خوان و مشتریان غیر حضوری به وسیله واریز به شماره کارت انجام می گردد.
تبصره 2 :
گواهی تایید امضاء (وکالتنامه) از دفاتر رسمی برای مشتریان غیر حضوری الزامی است.
فرایند خرید :
1) درخواست کالا : متقاضیان محترم از طریق فرم درخواست کالا ، کالای مورد نیاز خود را ثبت نموده و کد رهگیری دریافت می نمایند. ثبت کالا هیچ گونه تعهد خریدی ایجاد نمی نماید و در واقع جهت اطلاع متقاضیان محترم از موجود بودن کالا و بهای روز آن است.چنانچه کالای مورد نظر قابل تامین باشد اطلاع رسانی انجام خواهد شد.اعتبار هر کد رهگیری 15 روز است و چنانچه در این بازه زمانی کالای مورد نظر قابل تامین نباشد کد رهگیری منقضی می گردد.
2) ثبت درخواست : متقاضیان محترم پس از انجام مرحله اول (تکمیل فرم درخواست کالا) و اطلاع از موجود بودن و بهای روز کالا ، جهت انجام فرایند خرید فرم ثبت درخواست را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نموده و پس از اخذ استعلام های مربوطه ، تایید نهایی و تماس کارشناسان فروش مدارک درخواستی را به نشانی سنندج ، بلوار کردستان ، پایین تر از پل فردوسی ، شرکت فنی مهندسی پاد ارسال می نمایند.مدت زمان انجام استعلام یک روز کاری است.