صفحه 1 از 1

شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)

ارسال شده: یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷, ۱۲:۲۲ ب.ظ
توسط tina72
نحوه ی درخواست کالا چگونه است ؟ و جهت خرید اقساطی در طرح اتماء ویژه فرهنگیان چه مدارکی لازم است ؟

Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)

ارسال شده: یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷, ۱۲:۴۱ ب.ظ
توسط سینا یوسفی
طرح اتماء ویژه فرهنگیان محترم (شاغل و بازنشسته) می باشد.

در این طرح مدارک ضمانتی مانند چک و سفته اخذ نمی گردد و فرهنگیان محترم می توانند با در دست داشتن اصل فیش حقوقی تا سقف 5 میلیون تومان در اقساط 6 الی 24 ماه کالا و خدمات دریافت نمایند.(آخرین تغییرات سال 98 در پست بعد)

Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)

ارسال شده: پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸, ۱۰:۵۴ ق.ظ
توسط سینا یوسفی
شرایط خرید اقساطی اتما ویژه فرهنگیان
  • بدون پیش پرداخت
  • اقساط 6 ، 12 ، 18 ، 24 ماه
  • سود ماهیانه 1/5 درصد
سقف خرید :
  • بدون ضامن 7 میلیون تومان
  • با ضامن 20 میلیون تومان
مدارک مورد نیاز تا سقف 7 میلیون تومان :
  •  آخرین فیش حقوقی
  • حکم کارگزینی سال جاری
  • تصویر کارت ملی
  • تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی
  • تصویر کارت بانکی حقوقی
  • ارسال وکالتنامه
 مدارک مورد نیاز تا سقف 20 میلیون تومان :
  •  آخرین فیش حقوقی (ضامن و خریدار)
  • حکم کارگزینی سال جاری (ضامن و خریدار
    • )
    • تصویر کارت ملی (ضامن و خریدار)
    • تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی (ضامن و خریدار)
    • تصویر کارت بانکی حقوقی (ضامن و خریدار)
    • ارسال وکالتنامه (ضامن و خریدار)
    تبصره 1 :
     تراکنش 1100 ریالی جهت تایید عدم انسداد حساب حقوقی است.این تراکنش برای مشتریان حضوری به وسیله دستگاه کارت خوان و مشتریان غیر حضوری به وسیله واریز به شماره کارت انجام می گردد.
     تبصره 2 :
     گواهی تایید امضاء (وکالتنامه) از دفاتر رسمی برای مشتریان غیر حضوری الزامی است.
     فرایند خرید :
     
    1) درخواست کالا : متقاضیان محترم از طریق فرم درخواست کالا ، کالای مورد نیاز خود را ثبت نموده و کد رهگیری دریافت می نمایند. ثبت کالا هیچ گونه تعهد خریدی ایجاد نمی نماید و در واقع جهت اطلاع متقاضیان محترم از موجود بودن کالا و بهای روز آن است.چنانچه کالای مورد نظر قابل تامین باشد اطلاع رسانی انجام خواهد شد.اعتبار هر کد رهگیری 15 روز است و چنانچه در این بازه زمانی کالای مورد نظر قابل تامین نباشد کد رهگیری منقضی می گردد.
     
    2) ثبت درخواست : متقاضیان محترم پس از انجام مرحله اول (تکمیل فرم درخواست کالا) و اطلاع از موجود بودن و بهای روز کالا ، جهت انجام فرایند خرید فرم ثبت درخواست را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نموده و پس از اخذ استعلام های مربوطه ، تایید نهایی و تماس کارشناسان فروش مدارک درخواستی را به نشانی سنندج ، بلوار کردستان ، پایین تر از پل فردوسی ، شرکت فنی مهندسی پاد ارسال می نمایند.مدت زمان انجام استعلام یک روز کاری است.