شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
مدیران انجمن: tara، zandi، tina72، fatemeh
شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
نحوه ی درخواست کالا چگونه است ؟ و جهت خرید اقساطی در طرح اتماء ویژه فرهنگیان چه مدارکی لازم است ؟
- سینا یوسفی
- Manager
- پست: 461
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳, ۱:۴۷ ب.ظ
- محل اقامت: ایران
- تماس:
Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
طرح اتماء ویژه فرهنگیان محترم (شاغل و بازنشسته) می باشد.
در این طرح مدارک ضمانتی مانند چک و سفته اخذ نمی گردد و فرهنگیان محترم می توانند با در دست داشتن اصل فیش حقوقی تا سقف 5 میلیون تومان در اقساط 6 الی 24 ماه کالا و خدمات دریافت نمایند.(آخرین تغییرات سال 98 در پست بعد)
در این طرح مدارک ضمانتی مانند چک و سفته اخذ نمی گردد و فرهنگیان محترم می توانند با در دست داشتن اصل فیش حقوقی تا سقف 5 میلیون تومان در اقساط 6 الی 24 ماه کالا و خدمات دریافت نمایند.(آخرین تغییرات سال 98 در پست بعد)
کانال تلگرام انجمن پاد
https://t.me/paadir
کانال تلگرام اقساطی
https://t.me/beghestid
اخبار و اطلاعیه های فنی مهندسی پاد
http://paad.ir/forum/viewforum.php?f=7
https://t.me/paadir
کانال تلگرام اقساطی
https://t.me/beghestid
اخبار و اطلاعیه های فنی مهندسی پاد
http://paad.ir/forum/viewforum.php?f=7
- سینا یوسفی
- Manager
- پست: 461
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳, ۱:۴۷ ب.ظ
- محل اقامت: ایران
- تماس:
Re: شرایط کامل طرح اتما(فرهنگیان)
شرایط خرید اقساطی اتما ویژه فرهنگیان
- بدون پیش پرداخت
- اقساط 6 ، 12 ، 18 ، 24 ماه
- سود ماهیانه 1/5 درصد
سقف خرید :
- بدون ضامن 7 میلیون تومان
- با ضامن 20 میلیون تومان
مدارک مورد نیاز تا سقف 7 میلیون تومان :
- آخرین فیش حقوقی
- حکم کارگزینی سال جاری
- تصویر کارت ملی
- تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی
- تصویر کارت بانکی حقوقی
- ارسال وکالتنامه
مدارک مورد نیاز تا سقف 20 میلیون تومان :
- آخرین فیش حقوقی (ضامن و خریدار)
- حکم کارگزینی سال جاری (ضامن و خریدار
- )
- تصویر کارت ملی (ضامن و خریدار)
- تراکنش 1100 ریالی از کارت حقوقی (ضامن و خریدار)
- تصویر کارت بانکی حقوقی (ضامن و خریدار)
- ارسال وکالتنامه (ضامن و خریدار)
تراکنش 1100 ریالی جهت تایید عدم انسداد حساب حقوقی است.این تراکنش برای مشتریان حضوری به وسیله دستگاه کارت خوان و مشتریان غیر حضوری به وسیله واریز به شماره کارت انجام می گردد.
تبصره 2 :
گواهی تایید امضاء (وکالتنامه) از دفاتر رسمی برای مشتریان غیر حضوری الزامی است.
فرایند خرید :
1) درخواست کالا : متقاضیان محترم از طریق فرم درخواست کالا ، کالای مورد نیاز خود را ثبت نموده و کد رهگیری دریافت می نمایند. ثبت کالا هیچ گونه تعهد خریدی ایجاد نمی نماید و در واقع جهت اطلاع متقاضیان محترم از موجود بودن کالا و بهای روز آن است.چنانچه کالای مورد نظر قابل تامین باشد اطلاع رسانی انجام خواهد شد.اعتبار هر کد رهگیری 15 روز است و چنانچه در این بازه زمانی کالای مورد نظر قابل تامین نباشد کد رهگیری منقضی می گردد.
2) ثبت درخواست : متقاضیان محترم پس از انجام مرحله اول (تکمیل فرم درخواست کالا) و اطلاع از موجود بودن و بهای روز کالا ، جهت انجام فرایند خرید فرم ثبت درخواست را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نموده و پس از اخذ استعلام های مربوطه ، تایید نهایی و تماس کارشناسان فروش مدارک درخواستی را به نشانی سنندج ، بلوار کردستان ، پایین تر از پل فردوسی ، شرکت فنی مهندسی پاد ارسال می نمایند.مدت زمان انجام استعلام یک روز کاری است. - )
کانال تلگرام انجمن پاد
https://t.me/paadir
کانال تلگرام اقساطی
https://t.me/beghestid
اخبار و اطلاعیه های فنی مهندسی پاد
http://paad.ir/forum/viewforum.php?f=7
https://t.me/paadir
کانال تلگرام اقساطی
https://t.me/beghestid
اخبار و اطلاعیه های فنی مهندسی پاد
http://paad.ir/forum/viewforum.php?f=7